Grąžinimas ir keitimas

grąžinimas ir keitimas

Įsigijus prekę www.moiros.lt elektroninėje parduotuvėje Jūs turite galimybę grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos įsigijimo. Apie tai informuokite mus info@moiros.lt ir mes Jums atsiųsime prekių gražinimo formą. Būtinai įsitikinkite, kad Jūsų informacija mus pasiekė.

Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą bei užpildytą mūsų grąžinimo forma.

1.Prekių Grąžinimo ir Keitimo tvarka:

  • Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje, originalioje pakuotėje.
  • Originali pakuotė negali būti pažeista ar pakitusios išvaizdos (apklijuota, pripaišyta, suplyšusi)
  • Prekė grąžinama tokios pačios komplektacijos, kokios Pirkėjo buvo gauta.
  • Nepažeistos ir nenuimtos prekės etiketės.
  • Prekė turi būti nenaudota.
  • Jei grąžinama kokybiška prekė tuomet ji turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Grąžinant ne tą gautą prekę mes įsipareigojame jas atsiimti ir pakeisti tinkamomis abiejų šalių bendru sutarimu. Jeigu tuo metu neturime tinkamų pakeitimui prekių, tuomet įsipareigojame Jums grąžinti sumokėta sumą.
  • Pirkėjas grąžindamas prekę įsipareigoja užtikrinti saugią (panašia į gautą) grąžinamos prekės pakuotę, kad prekė nebūtų sugadinta transportavimo metu grąžinant mums.
  1. Pristatymo išlaidų kompensavimas:
  • Grąžinamos kokybiškos prekės transporto išlaidas apmoka pirkėjas. Pristatymo išlaidos, kurios buvo patirtos įsigijant prekę nebus kompensuojamos. Mes pasirūpinsime prekės paėmimu. Grąžinimos prekės pristatymo išlaidos (3eurai) bus išskaičiuotos iš Jums grąžintinos sumos, jei sutarus, transportu pasirūpinsime Mes.
  • Grąžinant nekokybišką prekę (akivaizdus prekės gamybos defektas), Jūsų patirtos prekės pristatymo išlaidos Jums ir grąžinant mums, bus kompensuotos. Mes pasirūpinsime prekės paėmimu sutarus individualiai.
  • Norint pakeisti nekokybišką prekę ar gautą ne tą prekę į tinkamą, prekių pristatymo išlaidos, kurios buvo patirtos įsigyjant prekę nebus kompensuojamos. Tačiau mes pasirūpinsime nekokybiškos/gautos ne tos prekės atsiėmimu iš Jūsų ir skubiu naujos prekės pristatymu. Papildomų išlaidų Jūs nepatirsite.

 

Prekių pakuotės pakitimai, kurie yra būtini Pirkėjui norint apžiūrėti gautą prekę yra suprantami www.moiros.lt ir nėra vertinami, kaip pakuotės pažeidimas. Tačiau tai negalioja, kai akivaizdžiai matomi pakuotės pakitimai prekės panaudojimui kitais tikslais, nei patikrinti jos išvaizdą ar kokybę.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota ir Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos, www.moiros.lt  turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos, vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

 

Jei vis dėlto nuspręsite visiškai atsisakyti pirkinio, pinigus Jums grąžinsime per 7 darbo dienas nuo prašymo gavimo. Pinigus grąžinsime į tą pačią sąskaitą, kuria atsiskaitėte įsigydami prekes.